Det er nemt og hurtigt at bestille ekspreslevering af materialer hos Lemvigh-Müller – og det er uanset om man er ude i marken, eller om man sidder på kontor. Man kan nemlig bestille den attraktive service, hvor man for helt ned til 99 kr. kan få leveret varer på en time, på flere måder.
Til det man lige mangler
Står man pludselig og mangler en rulle kabel, bøjler, rør eller noget helt fjerde, kan man enten ringe til Lemvigh-Müller og bestille ekspreslevering, eller man kan bestille servicen med et klik i appen ’LMe-Mobil’. Og som noget nyt kan man nu også bestille den lynhurtige service på lemu.dk, når man er logget på sin profil på webshoppen ’Mit Lemu’.
Ideel til manden på kontoret
“Den nye bestillingsmulighed i webshoppen er ideel, hvis man sidder på kontor som planlægger og skal hjælpe montøren, der er ude i marken, med at bestille en ekspreslevering. Muligheden for at bestille i appen er til gengæld ideel, til når man står på byggepladsen og selv skal bestille materialer i en fart”, siger Mitchell Tait, der er supportchef for E-business hos Lemvigh-Müller.
Når man bestiller den lynhurtige levering i webshoppen, logger man ind, finder de varer, man ønsker at bestille, lægger dem i indkøbskurven og vælger ekspreslevering.
Fakta om ekspreslevering
Hos Lemvigh-Müller koster det 99 kr. at få ekspreslevering i Zone 1, 249 kr. i Zone 2 og 349 kr. i Zone 3. Man kan få leveret helt op til fire paller og seks meter i længden.
Se zonekortet og find dit postnummer her
Ekspresleveringen omfatter lagervarer i Lemvigh-Müllers håndværkerbutikker – se sortimentet og lagerstatus i appen LMe-Mobil. Bestilling af ekspreslevering via appen skal afgives senest 30 minutter før håndværkerbutikkens lukketid.