
Med 550 kvm messestand er Lemvigh-Müller klar til at give den gas på den kommende HI-messe, der finder sted fra den 30. september-2. oktober.
Målet er at skabe en helt særlig stand, fortæller Thomas Thestrup, Head of Key Account Management i Lemvigh-Müller, der har store forventninger til messen:
– Vi forventer at møde både nye og eksisterende kunder samt ikke mindst nye kontaktpersoner ved sidstnævnte. I det hele taget søger vi at udvide vores netværk, og ikke mindst ser vi naturligvis frem til at møde beslutningstagerne. Det er den suverænt mest relevante og interessante messe for os, så vi gør en kæmpe indsats for, at vores sælgere har godt med kundeaftaler på messen og på forhånd inviterer så mange kunder som muligt.
Thomas Thestrup fortæller videre, at virksomheden blandt andet kommer til at have fokus på VMI-løsninger via deres SMARTLager-koncept, indkøbsoptimering, leverandørkonsolidering og bæredygtighed.
Samtidig vil man fortælle om fordelene ved virksomhedens sammenlægning af stål- og teknikforretningen, der nu som noget nyt er under samlet ledelse ved Vice President Industry Pernille Wichmann.
Kilde: Lemvigh-Müller